< Till bloggens startsida

SNART ÄR DETTA ÅRET ÖVER

Endast ett par dagar kvar på 2012. 2012 har varit ett bra år, iallafall för mig. Har haft ett underbart förhållande under hela året, gjorde världens roligaste projektarbete med mina kära vänner, tog studenten, åkte utomlands med min pojkvän och två kompisar, började jobba och massa annat roligt! Så det ska bli en utmaning att toppa allt detta under 2013, men kul ska det bli! Jag är sjukt taggad inför nyår iallafall. Jag och mina tjejkompisar ska börja med en middag här hemma hos mig innan vi drar vidare till en hemmafest med min pojkvän och hans kompisar och firar in det nya året, kommer bli awesome! Så idag har jag städat så man kan bjuda hem folk, så nu ser det okej ut. Resten av dagen blir chill och ikväll ska jag träffa Annie och Jennifer en stund.
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0