< Till bloggens startsida

LYCKLIG (långt inlägg)

2012 har vi lämnat bakom oss och har nu påbörjat det nya året, 2013. Jag avslutade mitt 2012 på ett bra vis med en mysig tjejmiddag med mina vänner innan vi festade in det nya året med min pojkvän och hans kompisar.
 
En drös bilder från kvällen
 
 

Sedan det nya året började har jag verkligen känt mig lycklig och riktigt peppad inför det kommande året! Jag har ett jobb som jag tycker är riktigt kull, en underbar pojkvän, underbara vänner, mer skratt än gråt. Jag har nyårslöften och för en gångs skulle känner jag att jag kommer nog kunna uppfylla dem. Jag känner mig reda mycket gladade och tryggare i mig själv. Under 2012 lärde jag mig väldigt mycket och växte som människa och det ska jag fortsätta att göra. Detta är året jag fyller 20 och jag är redo att växa upp och bli vuxen. Jag är riktigt förväntansfull inför 2013, och jag hoppas att jag om ett år kommer kunna sitta och tänka tillbaka på att det faktiskt var ett bra år och att jag fortfarande är lika lycklig. Puss! ♥
 
Nyårslöften för 2013:
- Skriva in mig i bostadskö (fixat!)
- Öppna sparkonto inför framtiden
- Börja äta nyttigare och börja träna (påbörjat)
- Ta tag i körkortet
- Vara mer positiv och göra sånt som gör mig glad och lycklig,
inga fler negativa energier!
 
Förhoppningar för 2013:
- Uppfylla mina nyårslöften
- Få vara kvar i mitt underbara förhållande
- Få åka till Berlin och hälsa på Hanna, som är så saknad!
- Få åka utomlands med mina vänner
 
Ordet för 2013:
LYCKA.
 

Kommentarer
Hanna

åh komsi <3

2013-01-11 @ 17:20:26
URL: http://gertans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0