< Till bloggens startsida

MUPP

Har sammanlagt lagt ut 450 spänn på läkarbesök och yttligare 200-300 på mediciner och jag har fortfarande ont. Nu hoppas jag att medicinerna jag har fort nu ska hjälpa mig annars kommer jag gå bananas!
I övrigt är jag i sorg, en av mina närmsta, underbara Jennifer, åker iväg till Grekland imorgon och är borta en hel månad! Fytuuuusan, saknar henne redan!!! Snälla, låt en månad gå fort.
 
Annars jobbar jag på som vanligt.. mycket mer händer inte. Börjar bli riktigt trött på detta vädret nu, vi har inte ens fått vår ännu. Och har vi fint en dag så blir det skitväder nästa, det fina vädret håller aldrig i sig vilket jag börjar bli riktigt less på, det är fan mitten på apriiiiiil! Annie sa att det kommer bli den varmaste sommaren på 30 år, jag hoppas verkligen hon har rätt, annars får hon stryk. Men jag hoppas fortfarande på att få spendera två veckor på varmare breddgrader så vi får hoppas det blir av. Annars hoppas jag verkligen på en dundersommar!
 
Ikväll ska jag vara med pojkvännen och fira månadsdag, 16 månader nu, crazy shit. Vår månadsdag är egentligen imorgon, men vi firar den ikväll. Sedan väntas jobb i 4-5 dagar. På tisdag ska vi ha en säljutbildning som börjar vid kvart i sju... my god. Det blir tidigt.
 
Nu ska jag ta och städa undan lite på rummet och sen får vi se vad som händer, puss!
 

Kommentarer
Silvia

Fin blogg. Kika in på min :)

2013-07-21 @ 16:21:26
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0