< Till bloggens startsida

ETT LEVANDE LIK

Ungefär så känner jag mig just nu. Mår illa nästan dygnet runt av pencillinet jag har fått, och det har inte ens hjälpt. Så imorgon ska vi ringa sjukhuset så de kan undersöka mig ordentligt, vill gärna få veta vad det är för fel på mig egentligen. Så de senaste dagarna har jag inte ansträngt mig mer än jag måste. Förlorade två jobbdagar pga att jag mådde så dåligt men igår trotsade jag min sjukdom och jobbade ändå, det var bara ett pass på tre timmar så det gick rätt bra. Idag är jag helt ledig och imorgon med. Jobbar dock tisdag och onsdag men jag hoppas att jag ska orka med det, ska verkligen försöka. Håller mig mest hemma och ligger framför tvn, klarar knappt av att sitta vid datorn pga illamåendet. Jag som köpte ett nytt Sims häromdagen för att pigga upp mig, men så kan jag knappt spela det. Trist! Har spelat det en gång. Men idag mår jag inte så illa så jag ska nog ta och spela lite nu.
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0