< Till bloggens startsida

DAGENS LISTA

Dagens humör: Glad och förväntansfull!

Dagens mående: Så otroligt trött...

Dagens borde: Städa, byta gardin och byta sänglakan.

Dagens frisyr: Just nu, nytvättat och lockigt.

Dagens smink: Hade conceler, puder och mascara imorse men just nu, inget.

Dagens klädsel: Just nu, mjukisbýxor.

Dagens planer: Slappa och försöka hålla mig vaken.

Dagens materiella vill ha: Hm, inget som jag kommer på just nu!

Dagens fundering: Hur ska min lön räcka till allt? Vad ska jag satsa på? Högsta prioritet?

Dagens beroende: Vindruvor.

Dagens tråkigaste: Att jag är så trött :P

Dagens längtan: Sovmorgon på onsdag.

Dagens superlängtan: Berlin i april!

Dagens tidning: SOLO

Dagens låt: Beyoncé "Drunk in love", Akon "Blue".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0