< Till bloggens startsida

TYSTNAD

Här vart det dött! Men nu känner jag att det är dags för en uppdatering. Livet ser i stort sätt ut som vanligt. Jobb, pojkvän, kompisar. Jennifer har kommit hem från Grekland och är numera utbildad bartender, grattis! Igår var jag på min kära vän Denises och hennes pojkväns förlovning, grattis till er med!
 
Den stora nyheten jag har att berätta är väl att i fredags bokade jag och mina kära vänner en resa. I år blir det Ayia Napa på Cypern i två veckor, och vi åker den 19 augusti så det är ett tag kvar. Det skönaste är att vi flyger från Växjö, så himla skönt!! Och vi fick resan till det otroliga priset av 4040 kr... helt galet billigt! Så ja, den 19 augusti flyger jag, Annie, Jennifer, Nikki + Jennifers kille Tobbe och hans två kompisar ner till Ayia Napa och lever livet i två veckor! Längtar asmyyyycket!!! Det enda som skulle kunnat gjort mig ännu gladare skulle varit om min pojkvän följde med, men det är tyvärr inte möjligt i nuläget. Så vi får hitta på något annat roligt innan jag åker!
 
Så nu ska jag jobba och spara massa pengar, för att leva där nere är rätt dyrt, men åh vad skönt det ska bli! Har redan shoppat alldeles för mycket grejer till resan, haha. Lustigt det där, att man alltid vill ha massa nytt när man ska iväg. Aja, så länge får ni lite (iphone)bilder från min resa till Alanya i Turkiet förra året så ni blir lite lagom avundsjuka. ;)
 
 
och här är stranden vi kommer chilla på detta året, Nissi beach :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0