< Till bloggens startsida

DET ÄR SÅ KALLT!!!!

(ser så sliten ut....)
 
Just nu sitter jag med min helt underbara filt och glor på Vänner. Har jobbat mellan 13-16 idag och det gick bra, men det var inte supermycket folk, helgen innan barnbidrag/lön liksom. Det är för övrigt galet kallt ute, enligt mig iallafall, men jag är rätt känslig. Tänkte först gå ut och gå men tror jag struntar i det. Jag har inga speciella planer för kvällen, ska nog byta om till mjukisar och glo på Grey's Anatomy eller någon film. Någon som har något tips på filmer?
 
Filten är föresten en sådan i fleecetyg med armar, har ni inte redan en sådan så köp en! Bästa köpet jag har gjort, no doubt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0