< Till bloggens startsida

MINI-UTGÅNG

Var ute en sväng igår med mina fina tjejkompisar. Jag var inte ett dugg festsugen eller det minsta sugen på alkohol så jag drack endast tre cider och stack hem redan vid tjugo över tolv. Hängde mest med för att umgås med mina vänner som jag inte har träffat på ett tag, love you guys!
Vi körde förfest hemma hos Jennicas bror som vanligt där vi hade skitroligt, drog ner till stan vid 11-tiden och gick in på Sport's en stund innan jag drog hem. Som vanligt är förfesten alltid roligast. Men hade en helt okej kväll igår och det var rätt skönt att ta det lugnt och slippa en äcklig bakfylla idag.
 
Idag blir det dock lugnare. Jag är själv hemma ikväll så då kommer min pojkvän hit så ska vi laga mat och mysa framför någon film. That's how I like to spend my nights nowadays. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0